♥ so close, and so far away on the same time.

sitter och myser med ebba, ida och lydia, lanaaar. haha allla sitter vid olika datorer, och både jag och ida lyssnar på musik, olika låtar, och alla e typ tysta också.sovhos lydia natten till idag, myys de.
vi satt vid datorn typ hela natten, vid 12 gick vi ut och kollade ochhade fyrvärerier.
och sen blev det flumm vid datorn, vi skrattade åt nästan allt, och de va en lyckad kväll/natt.
vi vaknade vid 3, av att ebba ringde till lydia och lydia väckte mig, den tönten, jag som sov så bra..
och lutan sov med mig hela natten. vi åkte hem till mig nästan ditekt och då satt ida i mitt rum och väntade på oss, haha. vi hade inte kommit hemnär honkom till oss. så satt vi vid datorn och snackade lite,
sen drog vi till ebba, ooch vi sover kvar här, myys. vi har käkat en pizza och drucki en fanta, och nästan en chipspåse. så har lite ont i magen. haha.
ska fixa ny header senare, min e inte direkt snygg, bara tillfällig, ska fixa bättre när jag har tid.
kommer kankse någonting senare, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0