♥ "Tänk inte, gör det bara" det är lätt att säga så, men när de väl blir ett sånt tillfälle, så tänker du för mycket iallafall. och du ångrar sedan att du inte gjort de du ville göra. att din hjärna bara stälde till allt.

skola idag iaf, rätt skönt att göra någonting och träffa alla..
och softa lektioner, kollade på film på svenskan, på no gjorde vi ingenitng, jag och ebba satt på facebook och försökte övertala helena att bli våran engelskalärare (y) gick inte så jättebra men... ehehe.
och sen andra lektioner, musiken haha, vi gjorde egna låtar ttyp, men bara med istrument, jag ebba daniel och erik, härliiiiga männiksor jaoo..
slutade halv 3, stog vid bussen med ebba och lydia tills emilia hade slutat, gick med henne en bit, sen alicia en bit, så behövde inte gå så långt själv, grymt juuu ;)
kom hem och satte mig vid datorn nästan direkt, satte på chuck.
längtaaaaar tills jag fyller för får nog 3 & 4 säsongen av chuuuck. bääst.
men a, sitter och dunkar musik nu, och nästan ingen som e social, bara Linus och Sebastian.
blääää vad alla e tråkiga. bara för att jag för en gångs skull e social och itne kollar på film så är ingen annan social..
vi ses. kram.


jag saknar er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0