♥ Just because I'm happy doesn't meen I have to smile and just because I smile doesn't mean I'm happy

vart ida nästan hela helgen.
igår blev det att gå upp rätt ttidigt för att senare åka till farmor och träffa nästan hela släkten.
farfar fyllde 70, och farmor har redan gjort det. så vi typ firade båda. så va där och käkade mat och massa,
åkte hem vid 4, och ida kom vid typ halv 5? så satt vi vid datorn nån timme så åkte vi till cornelia, och efter så kom linus, dennis och balen dit också. kollade på The grudge 1. va tvugna att åka hem vid 11, jag och ida. för vi fick skjuts av mamma, annars skulle vi fått gå typ, och för att hon skulle sova och ville ha hem oss, -.-
men a, satte oss vid datorn hemma hos mig, lyssnade på musik, snackade och såå. la oss vid typ halv 3, va dötrött;s men somnade inte frren vid 4 tror jag?
käkade frukost vid 2, sen åkte hem till cornelia, kollade på The grudge 2, med cornelia, dennis, linus, ida och max. så giick vi hem till mig vid 5? ida drog direkt, och nu har jag sjukt ont i huve. hoppas bara att det blir bättre tills imoron. ska snart äta. och sen blire väl data elr film. kommer väl kanske någonting senare, hejdå.


liten mysig bild jag tog i sommras, pappa, bror & syster som fiskar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0