♥ Det är så galet hur du bara kan vara, Och det går inte att med ord kunna förklara.

Gick och la mig typ tidigt igår, somnade innan 12. Blev väckt vid halv 11, inte okej. jag ville sova.
Men skulle iväg till morfar, skulle ju dit vid jul men av en anledning så blev det aldrig av.
Åkte dit, fickade och pratade någon timme, fick 1000 kronor.
och får nog mera när jag fyller, så blir att åka till uppsala tidigt på lördag med ebba, sen när jag kommer hem åker jag till iiida. bäst födelsedag ju.
har ont i huve också, de e ju kul att ha när man ska till mormor, yeeh. Får inte vara hemma, bror ska ha kompisar så ingen får vara hemma när dom e här. Och inte får jag åka själv till mormor heller, nej.
Får väl hoppas på att folk vill vara lite sociala. Men kommer säkert inte heller att ske.
Fixade ny header igår, jättefinvärkligen. ehhhehe.


äckligbild.


ida johansson, jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0