♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Melinda Larsson, föddes den 5 februari 1997. Jag bor i Heby, går i hebyskola.
Jag har brunt hår, mellanlångt. Bruna ögon, ganska så lång.
Jag bor i ett gult hus, storgatan. Mina föräldrar heter Lena & Håkan, bor tillsammans.
Jag har två syskon, David & Maja. Jag har bott i Heby nästan hela mitt liv, bodde i Sala tills jag fyllde 1.
Jag har rätt många vänner, och det är jag sjukt glad över. Dom bästa.
Jag har 3 katter, Bosse, Zelma och Frazze. Hade en annan katt, Trizze. Han dog förra vinter..
Har haft runt 8 kaniner. Dom flesta har dött, och resten bor hos mormor.
Jag har spelat fotboll i ett antal år, älskar det. men vårat lag har blivit nerlagt.
Innebandy har jag också spelat, kanske ska tillbaka snart.
Äh, får räcka, vet fan itne vad jag ska skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0