♥ At night when the stars light up my room. I sit by myself, Talking to the Moon, Try to get to You. In hopes you're on the other side, Talking to me too. Or Am I a fool, who sits alone,Talking to the moon.

åkte till ida igår vid typ 5?
så blev de tacoos där och sen data, sen fiilm. elr mest jag som kollade men haha aa, ida somnade typ hela tiden, haha. vi satt typ och snackade hela kvällen/natten, och hadere bara myys.
saknat dig som fan! ochde va asläskigt när vi skulle sova för vi började snacka om läskigatanten som bor i runhällen och massa sånt, hahah, men äh, skulle hon komma så skulle ida strula sönder henne, så vi va säkra, haha ;)
vaknade av att nån knackade på hennes dörr vid halv 3 elr nåt sånt, och när vi gick för att äta frukost så satt dom andra och typ åt kvällsmat, heheh.. (a)
så satt vi bara och snackade inne på hennes rum så åkte jag hem vid 4.
åt mat nyss, och har kollat klart på chuck, ska börja om alltihopp senare, haha.
men nu ska jag kolla på nån annan film som jag hittade inne hos david.
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0