♥ 5 januari

hej, har inte skrivit på ett tag, ärligt talat har jag inte gjort någonting heller, har bara setat och kollat på chuck, igår kollade jag på hela andra säsongen, i förrgår, hela första och andra säsongen, och nu har jag kollat på hela andra säsongen igen, snart blire nog att börja på första säsongen igen, ska försöka önska mig tredje säsongen i present när jag fyller, annars köper jag den själv. älskart.
och har inte träffat någon på lovet typ,lydia två nätter, ida och ebba en natt.
sen har jag inte träffat någon, och ida är upptagen hela lovet typ så kan ju itne träffa henne heller.
och jag vill absolut inte tillbaka till skolan, de e grymt skönt att kunna vara vaken länge, sova känge och bara slappa hela dagen. men snart tillbaka till helvetet.
nu blire film. ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0