Vi faller, vi stupar, vi ramlar ner. Vi blundar, vi skriker, vi vill inte mer. Vi gråter, vi viskar, vi klarar inte det. Vi döljer, vi smärtar, i vår ensamhet.

jag och ida åkte till uppsala igår, hon köpte väl lite kläder, jag köpte igenitng, haha. Men det va sjukt kullt ute, så vi saatt inne på max typ 1 timme, sen drog vi till bussen, så sjukt skönt att åka buss på kvällen, haha. Jag och ida tänkte åka till stockholm och tillbaka bara för att få åka buss, fast nä. hon va kvar här tills idag, men jag somnade igår och hon väckte mig inte.. så somnade typ tidigt och vaknade tidigt, inte speciellt kul, hon drog hem vid 12 tror jag, skulle egentligen följt med hem till henne men fick inte, dom tkr jag vart borta för mkt, så då måste jag vara hemma, trots att när jag är hemma sitter jag vid datorn inne på miitt rum och pratar inte ens med dom andra, så inte mitt fel om jag blir mera beroende av datorn än jag redan är.
men det va en sjukt mysig dag igår, behövdes.
har setat vid datorn sen ida stack, finns ingenting annat att göra, och sitter och dunkar musik, köpte högtalare av ebba igår, eller ja, hennes mamma ville inte ha pengarna än, så hon ska ha dom senare, haha.
men snart blire väl mat eller nåt, sen sitta vid datorn halva natten.
vska återgå till att dö, hejdå.


and what you really wants.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0