Pretending everything's alright, doesn't always make it better.

hahhha, tråkigt? ja.

1. Fullständigt namn? - Melinda Larsson
2. År?- är 14.
3. Vart bor du? - Heby
4. Färg på ditt hus? - gult
5. Hus eller lägenhet? - hus
6. Klass? - sjuan
7. Vilket år tar du studenten? - 2016, tror jag.
8. När gick du upp i morse? - kvart över 11, typ
9. När ska du sova? - när jag har lust
10. Vad har du ätit idag? - bara oboy till frukost och 3 mackor för en timme sen.
1
1. Dagens klädsel? - mjukisbyxor, t-shirt & underkläder.
12. Dagens smink? - ingenting idag.
13. Dagens roligaste? - film, ghost whisperer.

Socialt:

14. Har du många vänner?-  mjo,
15. Har du ovänner? - hah typ ja.
16. Vem chattade du med senast? - ida
17. Har du pojk-/flickvän? - nej
18. Vem pratade du med sist? - mamma..
19. Vem fick du senast sms ifrån? - ida

Favorit:

20. Film? - typp, chuck ?
21. Låt? - vet inte
22. Mat? - friteratt, typ?
23. Dryck? - olika
24. Färg? - vetinte
25. Stad? - heby såklart?! haha nej, vetinte.
26. Land? - vetinte
27. Ämne i skolan?
- vet inte.
28. Människa? - många.

Senaste:

29. Gången du shoppade? - nån vecka sen
30. Gången du bakade? - ett tag sen
31. Gången du stulit något? - närjag var liten, haha.
32. Gången du rökte? - röker inte.
33. Gången du drack? - dricker varje dag?
34. Personen du kramade? - ida tror ja.

36. Personen du dampade på? - vetinte,
37. Personen du bråkade med? - säger jag inte här.
38. Personen du blev ovän med? - ennnnnn.
39. Gången du fick skrattattack? - haaaalvt idag, när jag kollade på bloopers.
40. Personen du snackade i tel med? - ebba
41. Gången du grät ? - idag
42. Gången du var kåt? - hah
43. Personen du sa snygg till -
nån?

Vad väljer du? :
44. Svart eller vitt? beror på
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - beror på
47. Tvspel eller datorspel? - olika
48. Singel eller upptagen? - beror väl på..
49. Hångla eller ha sex? - hah.. vafan?
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - ehm, msn. vafan e de andra? ;o
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad ? ;o
52. Blont eller svart hår? - beror på vem det är.
53. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? - olika
56. Pizza eller kebab? - olika, oftast kebab (y)
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - fattar itne ?
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? - vill inte svara.
61. Vänner eller familj? - mina vänner är min familj.

Antal
62. Personer du älskar? - många.
63. Personer du hatar? - 1
64. Glassar du ätit på en dag? - inte vet väl jag?
65. Gånger du haft minnesluckor? - men inte vet jag.
66. Gånger du varit hög? - haha jaruuu,
67. Personer du saknar just nu? - några
68. Gånger ditt hjärta brustit? - några.

Vem:

69. Kommer du inte överens med? - haha nämner det itne här.
70. Vill du kyssa nu? - IDA VAFAN. haha nja, kanske inte, nä.
71. Ska du träffa imorgon? - vetinte, ska se om jag kan lura ida så jag kan åka till henne.
72. Sjöng du senast för? - migsjälv.
73. Skickade du senast gb till i pea - whut?
74. Spelade du tvspel med senast? - antingen ebba, eller felicia när vi va hos hampus ;o
75. Vill du ta med på resa nu? - beror på vaart
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - den som står ivägen när jag kastar
77. Förtjänar att dö? - ingen,
78. Är söt? - många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - bosse

Vad:
80. Gör dig glad? - mycke
81. Gör dig ledsen? - mycket
82. Vill du helst göra nu? - dö :)
83. Önskar du att du slapp göra? - jadu, de är mycke.
84. Vill du ha nu? - så mycke, allt jag itne har.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - har nästan ett år att tänka ut de, men filmfilmfilmfilm.
86. Längtar du till? - sommaren 2011.
87. Tycker du om dina betyg? - får inga betyg
88. Ångrar du i ditt liv? - mycke
89. Är det bästa som hänt dig? - vännerna.

Vad tycker du om?
90. Rökare- usch
91. Bråk? - vaaad för bråk?
92. Killar? - vissa idioter, andra underbara.
93. Tjejer? - samma tror jag väll
94. Skola? - olika
95. Framtid? - vetinte.

Övrigt:

96. Är du kär? - .
97. Hur lång är du? - 165, typ?
98. Första tanken när du vaknade? - "vadfaneklockan"-.-
99. Sista tanken när du somnade? - nån konstig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0