ängel.

51 frågor

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?  vet inte.. ;o
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? alla i skolan
4. Hur lång är du? 166 tror ja.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? chuck.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: hahha ida dödar mig om jag gört.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inte gifta men tsm
9. När såg du senast din mamma? typ tjugominutersen eller nåt
10. Icke godkänt i något ämne? har inte betyg
11. Mvg i något? -
12. När vaknade du idag? 7
13. Vilken är din favoritplats? vet inte.
14. Vilken plats föredrar du minst? men vet itne
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? inte fan vet jag.
16. Hur stor är din säng? liten
17. Vad sover du i? tröja
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 oftast, eheh
19. Var har du bott/bor? sala tills jag va1, sen heby resten av livet
20. Tycker du om kinamat? njea..
21. Tycker du om kaffe? nä
22. Vad dricker du helst till frukost? juice
23. Kan du spela poker? BÄST, haha nej..
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? hah nej
25. Vill du ha barn? jora
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och litelite spanska,
27. Har du någonsin åkt ambulans? yes
28. Föredrar du havet eller en bassäng? ooolika,
29. Vad spenderar du helst pengar på? vetinte, typ godis, olika
30. Är du cool? jag är fan inte ocool, så jaaaaaaaaaaaaa. mohaha
31. Kan du rulla med tungan? jafan ;d
32. Vem är den roligaste människan du känner? Rolig? haha vettefan
33. Vad har du för ringsignal? typ rider omkring tror jag? xd
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? inte jag, men mamma
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett brev
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? "saker som aldrig händer"
38. Har du msn? såklart
39. Dansar du i bilen? nej, jag flyger raket i bilen.
40. När var du i kyrkan senast? kommer fan itne ihåg ;o
41. Hur många hål har du? huh?
42. Har du någon piercing? bara öronen.
43. Har du någon tatuering? näj
44. Gillar du någon just nu? mh.
45. Har du provat droger? nä
46. Röka eller snusa? usch.
47. Har du pojkvän/flickvän? nej
48. Vad är ditt mobil nummer? 0737661282
49. Vad ska du göra ikväll?  dö framför datorn
50. Har du några syskon? 2
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 17.28 kr

& ja jag har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0