UP IN THE SKY.


gammalbild.
har inte gjort ett skit idag, inte igår heller. Har setat vid datorn hela dan, har kollat på film typ hela kvällen, satt också och snackade med ida i typ 2 timmar. Och nu är ingen social, kul. Men iallfall, jag vaknade vid 11 tror jag, gick upp och käkade frukost, satte mig vid datorn och har setat här sen dess.
Igår vaknade jag vid 1 eller nåt, i lördags så åkte jag till ebba vid 7, vi satt och snackade ochså, sen åkte vi hit och vi kollade på film, sjätte sinnet & i know what you did last summer, otroligt mysigt vare, tack.
hon sov kvar till igår och ja, hon åkte hem vid typ 2, och david hjälpte mig då att ladda ner ett program till datorn så jag kan se vilket format på filmer som helst, har inte kunnat de förrut. Ska nog snart gå och sova, eftersom ingen är social. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0