♥ The reason people hold on memories so tight is because memories are the only thing that don't change when everything else does.

Ebba kom till mig vid 5 i fredags, så kom släckten och firade mig och såå.
Vi vaknade vid 9 igår, fick lite presenter och sen åkte vi till uppsala med 10 bussen.
fanns ingenting typ så köpte bara ett linne och två t-shirtar.
sen åkte vi hem med 2 bussen, och jag åkte till ida vid halv 6 tror ja.
hon hade tillochmed gjort en 'tårta' till mig juuuuu, hih älskar dig.
Vi satt och kollade på tv typ hela kvällen, ture kom senare på kvällen också, men han drog hem vid 11.
Jag och ida kollade på nån film som va på tvn. Somnade sen vid 1 faktiskt, brukar vara vakna längre.
så vaknade vid 9, fyfaaan. Vi brukar vakna mellan 1 och 3, haha.
Åkte hem vid 10 imorse, annars skulle jag få ta bussen hem och de orkade jag inte..
Sitter och dunkar muusik, har kollat på chuck, tredje säsongen juuuu (y).
Kommer väl kanske någonting mera senare, fårse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0