♥ Take the gun and count to three, no time to think.

Blev att vara hemma, vaknade med sjukt ont i magen, och haft ont i huve nästan hela dan också.
Men satsar på skola imoron iallafall, usch, astråkigt att vara hemma. Somnade vid halv 9 igen, vaknade vid kvart i 1. Låg kvar i sängen ett tag och gick sen och kollade på tv, hahah asbra program också ju. QUAK PACK!
2 dagar kvar nu till fredag, och mamma har beställt chuck säsong 3!!!!! får den så fort den släpps, typ den 26 februari, GRYMT! på lördag blire bäst! uppsala med ebba och sen sover hos ida. tacktackktack för att ni kkommer göra min födelsedag grymt underbar!

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Mina mål - Att bli en bra människa, inte förlora dom personer som betyder allt.
Drömmar - Att allt ska bli bra.
Önskningar - att mina mål & drömmar ska bli sanna.


gammalbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0