♥ take me as i am, cuz i'm falling..

helgen va sjukt härlig, tack alla.
gjorde väl inte så mycket i skolan idag.. Ingen engelska heller, härligt.
snackade med dennis och om vi skulle haft betyg så skulle jag legat på vg, i matte. gryyymt.
sitter och dunkar musik nu. blir väl kanske film senare.
imorn följer iiida med mig till sala, hon kommer väl förmodligen sitta och skratta åt mig, man vet aldrig med henne.. haha nej, hon är faktiskt snäll.
hoppas på att veckan ska fooort, så det blir helg, sen äre bara nästa vecka kvar, sen sportLOV.
då skaskaska jag träffa ida nån dag, får väl så tvinga henne om hon inte vill. HAH.

Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

haha gillar att man typ inte ser någonting.
och orkar inte ta nån bild som man ser alla kläderna.

Linne - Gina
T-shirt - Gina
Byxor - fotbollen?
____________________________________________________________________________

Jag har varit här förr.
Jag känner igen denna dörr.
Jag känner igen det fönstret.
Jag känner igen mönstret.
jag vill att det ska brytas, vill inte känna igen mönstret, vill inte att de ska vara obetydligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0