Hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig.

hah jag sitter absolut inte med HÖGSTA volym i hörlurarna, haha huvet dunkar lite, men man hör inte sig själv när man sjunger, sooooft (a) drog med cornelia till uppsala efterskolan, mötte emelie s, och drog in på max, typ asmånga typ cpemänniskor xd? hah. och sen gick vi runt och dom mobbar varandra seriöst typ hela tiden, haha men kul att lyssna på iallafall ;). Åkte hem med emelie, hah cornelia sjöng typ hela vägen, cool som hon är. eller? Ska snart tvinga mmamma att beställa lite kläder åt mig, ahah man har makten vettu.
men a, kommer kanske någonting mera senare.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Att efter nian, att jag ska tappa kontakten med alla underbara människor, jag kommer inte klara mig om jag slutar prata med dom.

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0