Funny little world

1. Nämn något som gjorde dig glad igår: kommer inte ihåg.
2. Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
3. Vad gjorde du för 15 min sedan: ingenting, lyssnade på musik
4. Det sista du sa högt: "ja jag ska, snart!"
5. Det senaste någon sa till dig: "ska du göra det eller?" 
6. Vad har du druckit idag: oboy typ
7. Vad var det senaste du åt: fil
8. Vad var det senaste du köpte: tuggummiii
9. Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
10. Vad är det för väder hos dig nu: snö..
11. Godaste glassmaken: haha inte vet jag:o
12. Sover du tungt
: jora, ibland 
13. Drömmer du mardrömmar: inte ofta
14. Trivs du med ditt jobb: har inget, skola.
15. Favoritklädsel: mjukisbyxor och linne
16. Favoritlåt just nu: chasing cars 
17. Vad ser du om du tittar till höger: 2 speglar
18. Vad gör dig glad just nu: gammlabilder..
19. Vad ska du göra härnäst: har ingen aning
20. Höger eller vänsterhänt: Höger
21. Humör just nu: typ trött, ledsen och inte speciellt glad.
22. Favoritgodis: Choklad kaanske?
23. Kläder just nu: mjukisbyxor, linne & tjocktröja
24. Sommarplaner: myyycke.
25. Hur många kuddar sover du med: 5st, eheh:)
26. Spelar du något instrument: nejee
27. Morgon eller nattmänniska: inte morgon iallafall. 
28. Är du kittlig: ibland ahha.
29. Snarkar du: haha nej o:
30. Stjärntecken: vattuman, jag tänker inte byta.
31. Äckligaste insekten: alla ? :o 
32. Längtar du mest efter just nu: sommarsommarsommarsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0