För jag har trillat, jag har fallit, jag har vaknat.

skola idag, så fick gå upp 7, fyfan. varför ska man ha skola i 5 dagar när man bara får vara ledig 2? det är inte rättvist. men a, lektionerna gick rätt så snabbt faktiskt, lunchen va äcklig, som vanligt. efter skolan gick jag hem ditekt, gick med nathalie en bit, sköntjej. och sen när det va typ 200 meter kvar tills jag va hemma så kom mamma med bilen, haha. men vi drog till ica för hon skulle handla, så hon tog ut mina pengar hon va skyldig mig också, 800kr. och mamma har beställt Ghost whisperer säsong 2, och den kommer imoron! och ska se till att mamma köper säsong 3 också, och den är billigare, bäääst. drog till gåvan och kollade på innebandyträning, så jag missade heela chuck, så jag sitter och väntar på att de ska komma ut i TV6Play, ehheh. heeeeeeeeeejdå.

Syns inte så bra, men aja. Ska jag färga mörkare eller inteee?:o

Kommentarer
Postat av: ff.

färgaa?

du har fin färg nu också ju, men kul med förändringar, och du skulle va fin i de.

2011-02-28 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0