Du ska veta att du är värd så mycket mer.

typ jobbig dag, massa tråkiga lektioner, och långa. Fick gå ut och räkna bilar på matten, och sen satt vi bara och snackade resten av lektionen så behövde inte jobba direkt, och engelskan gjorde vi inte heller nå mycket, så ja, dom värsta lektionerna vart inte så jätte dåliga, fast karin fick typ damp på svenskan, haha. och spanskan, hahah fyfan, de va seriöst typ rolit, första gången typ, jag, anton och ebba satt och snackade typ hela lektionen, åkte hem direkt efter skolan, drog till ica och köpte 2 chockladkakor, tjockis som man är, men mår redan illa och har typ inte ätit någonting alls, så dom räcker nog ett tag. Sitter och dunkar musik, snart blire nog chuck. Hejdå.


Vad var det som hände?
Ska vi bara låtsas att allt är okej?
När vi inte ens hälsar, inte ett enda hej.
För tro mig, jag undrar och undrar.
Mina tårar kan falla ner som diamanter.
Men tårar fäller även våra största giganter.
När pressen blir för stor, när trycket blir för högt,
När inget verkar gå vår väg, hur mycket jag än försökt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Duärfin♥

2011-02-15 @ 20:25:20
URL: http://emilialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0