Är det här slutet? Är det här mitten? Är det början?

Visst har jag snubblat, visst har jag fallit ner.
Visst har jag gråtit tills tårar är allt jag ser.

Och alla andra kan tycka vad de vill.
Det är inte för deras skull jag blev till.
Kalla mig för det jag är, kalla mig mänsklig.
_________________________________________________________

kom hem för typ en halvtimme sen, gjorde typ ingenting alls i skolan, 4 lektioner innan lunch och sen film resten av dagen, inte för att jag kollade på den men, skitdålig. Tror inte att det var någon alls som tyckte om den, nästan svartvit, vi fick typ inge ljud, och alla bara satt med mobilerna eller snackade. Och har haft ont i huve hela dagen, så får väl se hur det blir imoron, på fredag blire skattmansö med skolan också, orkar itne, så jävla tråkigt.
och sen nästa vecka så äre sportlov, skönt.
kommer kansek mera senare, hejdå.


gammaläckligbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0