00:23 ♥

gjorde väl inte så mkt i skolan, hade typ bara 5 lektioner, haha. och idrotten så satt jag bara och kollade på, är förkyld så va itne med, skulle typ sköta protokollet men det gjorde danne, yeah. stog kvar i skolan till typ halv 4 ? snackade med felicia och emelie, drog sen hem till emelie med felicia, grymt längesen man träffade någon av dom, gjorde väl inte så mycket, mest snacakde och dom käkade muffins som va stenhårda, haha. sen skulle emelie sola så felicia gick hem för att hämta pengar för att handla och jag gick hemdå, skulle äta.
Har kollat på chuck, ska fortsätta strax tror jag, ingen är social ändå så, får väl se om det kommer mera senare, kram.

Dag 20 – Min favorit film.
Vet inte,
chuck som serie, men film vettefan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0