tell me you'r with me so far

Det är första december och fortfarande ingen snö? Kom snö en kväll med det har försvunnt. det måste komma snart, tänken jul utan snö?!?!?! nejdå, men det får faktiskt ta och komma nu. och det kommer från mig, som inte ens gillar snö.

hittade en ny sån här så kör på den

Dag 1: En bild som för mig betyder kärlek
Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 3: Något du saknar i ditt liv
Dag 4: Dagens känsla
Dag 5: En ny vän + berättelse
Dag 6: Tio fakta om mig själv
Dag 7: Bild på en tid jag saknar
Dag 8: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 9: En bild från din förra sommar
Dag 10: Nånting du vill åndrar
Dag 11: Några saker du gjort som du aldrig kommer ångra
Dag 12: En puss-eller krambild
Dag 13: Din facebook profilbild.
Dag 14: Berätta om en jävligt pinsam stund
Dag 15: 5 mål i livet
Dag 16: En bild på dig och ditt/dina syskon
Dag 17: Någonting du aldrig gjorde som du borde gjort
Dag 18: Något/Några saker ingen vet om dig
Dag 19: En FILM på dig och dina vänner
Dag 20: 5 bilder som du dör av skratt när du ser
Dag 21: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 22: Någonting du VERKLIGEN vill ha just nu
Dag 23: Hur du vill att din morgondag ska bli
DAG 24 (SOM ALLA LÄNGTAT EFTER): Nånting du fått i juleklappjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0