MANGE BJUDER

alllltsååå, skrev ett långt inlägg nyss och det försvann! mina ögon rinner utan anledning, alltid lika kul! vi slutar klockan 11 imorgon så får se om jag åker in till mammas jobb eller vad jag gör. tänker inte sitta hemma hela det här lovet också, som jag brukar göra. haha. hade ju elevensval idag och jag hade ipad, vi skulle ta varsin ipad och bara spela och göra typ vad vi ville på den från halv 9 till 3, bara de att det finns typ 7 spel på dom så man tröttnar efter 10 minuter. kulkul, hejdå. tror det är nåt fel på bloggsidan för det finns inga ikoner eller någonting så man kan inte lägga in någon bild eller göra texten sne eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0