No matter what happens I'll make it. If I'm not happy, I'll fake it.

Första dan i skolan avklarad. Va faktiskt rätt soft, vi gjorde ingenting. Och vi kommer sluta 1 på fredagar, grymt. Ska strax sätta på nån film eller nåt, ska se om vi har nåt att äta också. hejdå.

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

- min familj och mina vänner betyder allt för mig.
- jag vill inte att sommarlovet ska vara över.
- musiken är en stor del av mitt liv.
- jag vill spela fotboll, i vårat förra lag.
- jag hatar folk som ljuger och sviker.
- jag vill ha naturliga lockar, som är fina.
- jag saknar den tiden.
- tycker de ska bli skittråkigt med betyg.
- skulle jag kunna så skulle jag träffa malwa, melwin och emelie varje dag.
- ida är en av dom som betyder mest av alla jag känner.

Kommentarer
Postat av: ida

♥!!!!!

2011-08-18 @ 18:44:51
URL: http://idajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0