What are words. If you really don't mean them when you say them?

Söndag: ebba var här, var väl ute mest och träffade anton lite senare, jättemysig dag/kväll!

Måndag: fick skjuts av faarmor till ida, cyklade omkring i runhällen på dom fina cyklarna:* och va med på någon lek så sprang runt i halva runhällen, kändes det som iallafall, och vi förlorade mot två 98or och en 01a.. haha duktiga som man är! satt inne också, fördragna fönster och mörkt rum när det var soligt ute, haha så kan man också göra. satt sen och skrattade åt programmet 'vänner', ida satt vid datorn, alltid kul att sitta och skratta för sig själv åt onödiga saker, äkta humor. taacckckk sötnos för mysig dag.

idag: cyklade och träffade ebba nere på torget, satt där ett tag sen iväg och köpte glass, senare kom anton och vi satt bara nere på torget och gjorde ingenitng, bara frös, fyfan va kallt det va! så ringde vi jonathan för jag och ebba ville gå in till honom, men neeej. han vägrade och kom ut istället, stog och frös, tror jag tappade känsleln i hela kroppen.. åkte hem vid halv 10, anton och jonathan skulle tydligen följa med mig hem, eller iaf till mitt hus och sen dra, men dom orkade inte backen, lata som dom är.

påsklovet har varit grymt hitills!

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är söt :)

2011-04-20 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0