This is the point of no return.

Fredags: gick till skolan och allt var väl typ som vanligt, drog direkt hem efter skolan och sen vid halv 8 drog jag till hampus, anton va också där. och nathalie skulle egentligen också dit men hon vart typ sjuk.... men vi drog först ner till ica och sen till hampus och kollade på vampire diaries, sen smallville. sen vare något annat konstigt program, kollade på några sånna, haha. men anton hade tråkugt skulle jag tro, han stack hem vid 12. jag ville se klart på de vi höll på att kolla på men gjorde inte de helt, jag drog hem vid halv 1. och skulle snackat med ida i telefonen på vägen hem för de e asläskigt att gå själv ute på natten. men neeej, tror hon skyllde på att hennes familj låg och sov, jag ringde ebba då också, hon svarade men hon hade sovit, läskigt. men klarade mig iallafall. haha. men tack hampus och anton till en asmysig kväll.

Lördags: jag följde med mamma till nyklöping, hon fotttade ett dop. och kan inte direkt säga att det gick bra att komma dit, åkte vilse ett par gånger, haha. tog typ 3 timmar att komma dit, så satt jag inne i kyrkan och kollade på hela dopet sen åkte vi dit vi skulle käka, alla från dopet åkte dit. så var vi där typ 1 tmme, sen orkade jag inte vara kvar så vi drog, vi skulle till skopunkten förr att köpa ett par skor till mig, och vi åkte fel då också, åkte vilse igen då, så vi åkte hem istället, men åkte vilse då också.. duktigt. men nästan direkt när jag kom hem så kom ebba, vi satt vid datorn sen kollade jag på vampire diraies medans hon satt vid datorn, sen kollade hon också, hah förlåt om jag var osocial ebba! men mysig kväll med henne.

Idag: vaknade vid halv 12, låg kvar i sängen ett tag sen gick vi ner och käkade frukost, hon åkte hem typ för 20 minuter sen, så har ingen aning om vad jag ska göra, men hittar väl något. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0