NEED SUMMER NOW

bra start på lovet! igår i skolan vare också soft, gjorde typ ingenting, provet var lätt och allt. drog till felicia senare, balen, niki, johan, lydia var också där, vi gick ner på heby och köpte glass, haha tjockisar. ida kom då också, så drog vi hem till felicia igen och efter ett tag kom david, satt i felciias stuga och gjorde inte så mkt, dom satt vid datorn, palllla. men vi drog ner till bussen vid halv 8 typ. så åkte vi till minken. var väl inte så speciellt kul där nej. åkte hem vid 11, och såklart hade dom glömmt påsen med chips och allting där, så jag, ida och johan åkte med en som jobbar i skolan till gåvan igen, för vi han inte med bussen som skulle dit, men annelie var så snäll och skjutasde dit oss och sen tillbaka till heby, så kollade vi på the grudge 1, och de va sjuuukt varmt. men jag och ida drog hem till mig vid 2, somnade nästan direkt. blev väckta 11 idag också. så jag hem till ida, cyklade runt i runhällen på hennes coola cyklar! och låg och solade hos hennes farmor, grymt mysig dag. ska väl bara hitta på någonting att göra nu. långtinläggjaaa. hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0