LIKE A KING I TAKE THE CROWN.

rätt skön dag faktiskt, gjorde typ ingenting på lektionerna. och nathalies höööööga skrik på nolektionen, hahah, sämst :*.  åkte till sala efter skolan, trodde jag skulle få åka själv men fick sällskap av emelie och felicia på vägen dit, så de va ju bra. kollade efter klänningen, den fanns men inte i storlek, bara stora jävla saker. men ska hitta den någon annan stans, tänker inte leta på någonting annat, jag ska ha den. hha. har kollat några avsnitt av VD. det börja lagga så får hitta på någonting annat att göra, inte speciellt lätt. ska kanske sätta på vänner, kolla några avsnitt av de och sen måste jag lägga mig tidigt., det gick inte speciellt bra igår, låg vaken i 2 timmar, inte kul. men ska fortsätta lyssna på dålig musik, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0