Jag säger världen är elak, för jag ser det varje dag.

låg kvar i sängen till kvart över 7.. och skulle jag ha somnat om igen så skulle jag inte hunnit. haha. men orakade itne gå upp, så jävkla jobbigt att behöva gå iskolan. men hade slöjd och de, så de va soft. gjorde typ ingenting på hela dan i skolan. idrott och lite annat, men det är inge länge alls kvar till sommarlovet! typ 2 månader, och vi har nåt lov, studiedagar och prao och massa! GRYMT! längtarlängtarlängtar, så sjuuuukt skönt med det, men måste hitta kläder till skolavslutningen, bara för att du bryr dig, eller inte. men skitsamma, ska sitta och föröska ha liiite roligare än vad jag har just nu, sätter på någon film om jag inte hittar på någonting annat, eller går och lägger mig en stund. hejdå.

11e bilden: En som du saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0