Everybody looks to the left, everybody looks to the right.

rätt soft dag, iallafall halva, hade så sjukt jävla ont i huve efter lunchen, skulle egentligen ha gått hem men jag orkade int GÅ hem. fick göra det iallfall men ändå, satt ändå bara och ritade på tekniken och på so satt jag och niki och ritade och moa och lydia gjorde det vi skulle ha gjort, haha. men käkade fyyyra hela mackor när ajg kom hem, åt ingenting i skolan typ, jävla morotssak och fullkornsmakaroner, usch. vid åtta så blir det chuck, inte lika bra längre, den nya säsongen har ju startat. hah jag lägger in på mobilen när jag har ett program jhag ska kolla på, de e bara imorn och på lördag som de e inte e någon serie jag följer, brade. på fredag blire nog iiiiida:* men hon e envis. hejddådååd.

jag tycker om håret!

Kommentarer
Postat av: ida

hahah klart jag är envis, :) :*

2011-04-04 @ 17:51:36
URL: http://idaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0