47 dagar.

DAGENS VILL HA: vetinte
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor & linne
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS LÅT: mellony - nu är sommaren här,
DAGENS SAKNAD: ebba, bög kom hem & bli frisk.
DAGENS DUMMASTE: ingen aning
DAGENS MISSLYCKANDE: skulle sätta mig på marken och ramlade precis innan jag var nere..
DAGENS DROG: musik!
DAGENS KÖP: ingenting, duktig som man är
DAGENS GODIS: äckligt påskägg
DAGENS HUMÖR: jobbigt.
DAGENS CITAT: inte fan vet jag :o
DAGENS ROLIGASTE: just nu, inte mycke som e roligt, att ida e lite snäll :*

jag orkade inte ha någon header, vet inte vad jag ska ha heller.. så får bli såhär tills jag har en någolunda bra.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag kommer hem idag, men är då fan långt från frisk .. :( <3

2011-04-24 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0