you can't read my poker face - och tur är väl det

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• jag saknar folk jag nästan aldrig träffat

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• äta någonting jag vet kommer spy av
• uttnyttja någon för att jag själv ska bli glad.

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• kompisar
• dator
• fota

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• sommar
• musik
• glass
• min kamera

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• att spy
• när datorn laggar
• folk som blir irreterade på Allt
• ärtor
• FredagsNoLäraren.

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• varit full
• rökt
• snusat
• skitit i vattnet xd
• kissa ut igenom ett fönster HAHAHAHAHA. xd
• haft en fågel som husdjur

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• jag heter melinda
• jag älskar mina vänner
• jag är rädd för att förlora allt bra jag har
• jag är beroende av dator&mobil
• jag älskar musik
• jag är choklad beroende
• jag är nästan aldrig arg länge

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
jag träffar ingen varej dag, men oftast
• pappa
• mamma
• maja
• david
• ebba

• 

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• duscha länge
• sova
• sittqa vid datorn
• fota
• tv
• vara uppe länge
• skratta åt tråkiga saker, flummig.
• kompisar
• mooobilen !

10 SAKER DU SAKNAR:
• sommar 09
• massa folk
• trizze
• emilia
• tagga
• mitt förra  rum
• en person
• gammelfarmor
• när man va liten

12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• sommar 2011
• nästa helg
• träffa mormor
• julafton
• sova
• när jag fyller år
• att köpa nya saker till kameran
• att träffa nathalie




13 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• att bli gammal
• att dö
• mina betyg
• alla prov jag kommer ha
• att kliva upp imorgon
• den dagen min mobil går sönder (och jag vet att det kommer hända snart)
• resten av alla engelska lektioner, hahahahha.
• skola i övermorgon




14 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
• just the way you are - bruno mars
• ayo techology - milow
• love tha way you lie - rihanna & eminem
• whatcha say - jason derulo
• heaven - bryan adams
• för en lång lång tid - håkan hellström
• gubben i lådan - daniel adams-ray
• från och med du -





• no woman no cry - bob marley


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag saknar dig♥

2011-02-26 @ 17:05:55
URL: http://emilialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0