i wish you were here

skolan idag va såååft :d
onsdagar är de ;)
två lektioer innan lunch, och de e bara råd och slöjd, asbra.
och jag , lydia och ebba fick sluta typ 40 minuter innan alla andra på slöjden för vi hade ingenting att göra på slöjden, för allt skulle ligga och torka.. ;s
så fick 40 minuters längre rast..

och efter vare svenska, idrott och sen b-språk,
dagen gick väl rätt fort ;)

och efter blev det fannnny :D
gick hem till henne, åt macka och oboy (H)
sen blev det att gå ner till henens rum, dunka musik på högsta volym typ.. xd
och snacka ;D
sen blev det attt knäppa kort..xd
har inte skrattat så här mkt på aslänge :o

sen fick vi skjuts ner till tegelvaallen, kollade på några killars träning, hampus och dom..
kände typ inte mina tår när jag kom hem så tog hårtorcken och blåste på fötterna... (a)xd

nu sitter jag och lyssnar på musik, och äter apelsin, xd
bilderna kommer senare, ska lägga in dom snart nån gång.. (a) xd

kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0