25 oktober

"Jag gifte mig med henne för detverkade jobbigt att göra slut, inget jätte bra beslut, men kändes lättast att bara härda ut"
hahaha, jag och ida älskar låten!
nötknäppare i bakrunden (h)

mååndadagar går alltid asfort !
vi gjorde nån runda på livskunskapen med att man skulle säg vilket ämne man tyckte mest om..
och asmånga svarade engelska :o!!
jag haaaatar engelska !
läraren också -.-'

på tekniken fick man gå när man va färdig, och våran grupp va klara efter typ 10 minuter, så vi fick typ mkt rast.. xd
medans nathalies grupp började om och fick sitta typ hela lektionen.. xd

och har TVÅ so lektioner på måndagar, dryggt -.-'
men de e nån dag vi inte ahr nån so lektion alls,

och helena va inte i skolan idag, jag dööör om hon inte e där imoron, då får vi nån annan,, typ damplärare på no lektionen, så blire alltid...:s

kommer nog nått mera inlägg sen..
kram sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0