Spring som du aldrig sprungit förr. För allt vad dina ben tål, för allt. Ta min hand och håll den hårt. Låt oss jaga stjärnorna.

sitter och dunkar musik i hörlurarna,
har ingenting att göra, för ingen människa vill vara social på msn eller någonting.
har städat lite, och snart blire tv tror jag, om ingen vill vara social,
sjukt skönt med helg hare varit, och imorn blire skola igen, jag vill itne!
ska åka pulka typ hela dan, palla de.. men a, bara två dagar kvar så kan nog stå ut,
på tisdag blire bara slapp iaf, vi slutar ju 11 då!
hahah, och alla på låg/mellanstadiet slutar 1. men iaf,
på tisdag, om de går för ida, så sover jag hos henne! (a)
och sen på onsdag blire att åka till farmor på kvällen och äta mat och presenter ;)
torsdag, då blire att slå in julklapparna och lite sånt, städa och ja.
fredag, julafton! känns inte osm om de snart är 1 år sen de va de.
har ju snart haft kameran i 1 helt år. men då blire mys med släkten.
på lördag åker vi till stuga i Tännes, så då MÅSTE alla vara sociala på sms, 6 timmar med bil dit, kuuuul.
sen är vi där några dagar, beror på hur kallt, och resten av familjen blir kanske kvar där över nyår, och då får jag åka buss hem med lisa, för jag ska träffa  folk på nyår, yeeeh.
men det kommer mera om allting senare, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0