Man måste dö några gånger innan man kan leva.

orkar inga många färger på bloggen, jag vetefan vilken färg jag Kan ha som bakrund, hittar fan ingen bra.
men a,

igår så åkte jag och mamma till sala och köpte nya skor,
sen kom ebba hiit, vi snackade och satt vid varsin data, och senare kollade vi på Fredag den 13, fyfan vad ajg hatar ebba, jag ville inte se den, den e asläskig. elr iaf äcklig..
efter det så saatte vi på the grudge, inte så jäteläskig men..
och ebba somnade i soffan, kuuul.
och balen drog då också, fick han att stanna kvar inne på msn typ 2 timmar längre än vad han ville (a)
vi satt och skrev massa blondinskämt till varandra, och ebba vart typ arg, ehehhe.
haha, jag tror moa blev liiiiiiite sur..
vi lurade i henne att jag hade amputerat ett ben, och hon trodde seriöst på de! :o
AHAH, smart tjej dedär.
sen vid typ kvart över 2 så stängde jag av datan och försökte somna, men ajg va inge trött..
men iaf,

de kommer nog mera senare, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0