jag är en fråga utan svar.

rätt sooft dag, förutom idrotten, skridskor, inte kul och skitkallt.

sen efter det så blev de matte, vi satt och drack julmust och käka pepparkakor, dennis heeela tiden sa att dom skulle skicka bak de te mig för att jag ville ha, jag ba, okeeej ? :o
sen lunch, gröt, bläää..
och typ halft matkrig, ehhehe..
sen engelska, satt typ och nte gjorde nåt, kollade på proven,
jag gjorde typ en uppgift mindre än alla andra, och den va värd 10 poäng, för dom gjorde den när jag nte va där och jag skulle nte göra den sa hon, men fick typ 54? xd
sen so, nåt korsord, tröökiiigt..
sen no, film, hahahha. sista lektionen vi hade lillian, så de blir inga flera softa lektiner.. :(
sen läs, kollade på jönssonligan med 7 D och 7C. roliga, fast nä.

sitter och socialar mig med ida, finns ingenting alls att göra,
men hon kommer vara social te klockan 2, för då slocknar hon.
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0