ida johansson, min ängel.

nu ska jag passa på att skriva.
förlåt, för alla gånger som jag klagar eller gnäller.
du är egentligen för bra för mig, så egentligen förstår jag inte, varför du valt att
spendera tid på mig.
för det finns så sjukt många andra människor, men du bryr dig om mig, och det är det finaste du kan ge mig.
du finns varje gång som det är någonting, jag kan säga allt till dig.
om du skulle försvinna ifrån mig, så skulle jag inte bli som förr.
skulle dra mig undan, aldrig prata, aldrig mera skratta.
du är en av dom som betyder mest för mig,
du är så sjukt snäll och underbar,
jag hoppas du vet att du kan säga allt till mig.
jag tvingar dej inte till att lita på mig, men du ska veta att du kan göra de, för jag skulle inte våga svika dig,
jag kommer aldrig lämna dig, för jag kan aldrig hitta någon som dig, och det svär jag på.
du betyder så sjukt jävla mycket för mig.

minnen som jag har med dig, det är inte så speciellt många, men jag vill att de ska bli många.
och ajg vill träffa dig oftare än jag gör.
jag finns för dig, dag som natt. när som helt.
bara att ringa eller vad som helst.

jag älskar dig, du är en ängel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0