god jul

24 december, julafton, ett år sen jag fick min systemkamera.
vaknade typ 9? men somnade om och gick upp vid halv 10.
gick ner och gjorde itne någonting typ.
sen blev det att skala potatis, så mamma dammsög mitt rum, jag pallade inte.. (a)
sen blev de dusch, sen frukost och sen fix,
sitter och lyssnar på häärlig musik och msn, bara moa som e social, alla andra jävlar e osociala.
och lydia den jäveln lovade att hon skulle fylla på comviq idag, så de hoppas jag att hon gör!
annars blire syndom henne.

om 1timme så kommer mormor och leffe, så skavi senare kolla på kalleanka och äta juulmat.
ikväll blire paket ;)

men kommer väl kankse mera senare och så, puss (k)


söt bild för dig som e blinda, för er andra- intesöt bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0