genom eld '

sjukt jävla tråkig dag!
typ asmånga var sjuka, de va bara jag, lydia och nathalie av tjejerna.
men niki kom efter lunch.
men allt gick så sjukt segt.

och på lunchen så va boberg så jäääääävla dryg.
han sprang runt med en jävla vattenballong och skulle kasta på mig och lydia, han skulle typ
lyckats om inte lärare skulle kommit hela tiden.

och hade typ b-prov på matten, inte kul, men de gick typ bättre än a-provet.
aja, imorn har vi varken matte eller engelska (y)
engelska prov på fredag, och jag kan seriöst ingenting!
måstemåstemåste plugga....

7 november = 17 dagar kvar till jul!
så himla skönt!
snart äre ju fan looov.
fyfan vare ska softas!

och på nyår blire väl typ lydia ?
och ida om hon kan, och ebba om hennes föräldrar e lite snällla :):):):)

kommer väl mera imorn, kram.


jag bara fortsätter att drömma'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0