Don't let the dark take a stop. Don't let our dreams touch the ground.

vaknade runt 9 idag, gick upp och kolade på tv, sen städa lite för att kunna åka till ida, men den där bögen låg och sov till klockan 1 så jag fick inte tag på henne förren då, så jag åkte dit vid 1 och kom dit innan hon ätit frukost ;). så vi satt och käka macka och typ snackade, sen in på hennes rum och satt vid datorn och snackade och lite så, sen typ sov vi, halft iaf xd.
och hon säger att hon bröt näsan, men hon slutade ha ont efter 3 minuter, men den bröts iaf, hahha vi säger så ida.
men asmysig & slappp dag, behövs de också. ♥

snällla idas mamma och pappa, säg ja till nyår, snällllllla.

Dag 04- En dålig vana du har
vet inte riktigt, men jag är typ klantig hela tiden,
och vana, jag lägger mig ofta senare på skoldagar än på helger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0