Det handlar inte om att hitta den man vill fånga, Det handlar om att hitta den man aldrig vill släppa.

ja, ni fattar nog att de va moa som gjorde förra inlägget, hhaha.
men ska berätta lite om helgen nuu, den har varit bäst! nästan.

fredag, moa kom till mig vid 5 ?
vi satte oss vid datan och snackade, sen åt vi köttbullar! haha.
sen åkte vi ner till bussen och träffade ebba, hahha, de va typ flera som ringde HELA tiden
påväg till gåvan, ebba och moa ba, men vafaan! haha
så drog vi te minken, så jävla tråkigt!
åkte hem vid halv 9, gick in på ica så handlade vi chips, godis och lääsk.
sen drog jag ebba o moa hem te mig, kollade på scary movie, haha.
sen på hide and seek, inte hela, för dom va trötta, jag va inte trött, men ebba somna, sen somna jag för ingen vqa social på tele heller..

lördag, vaknade faktist rätt tidigt, mor vad jag och ebba brukar göra..
låg och snackade och åt upp de chips och alt som va kvar..
så gick vi ner och åt frukost.
så åkte moa hem vid 2.
och ebba drog väl typ, runt 4 ?
så duschade jag och gjorde mig iordning, sen iväg till ida.

flummade som vanligt och allt, hon gjorde dipp till sina chips, hahha, inte ens hälften e borta, och
de kom väl en del på golvet och sååå... eehehh.
sen brottningsmatch i sängen, hon ville ha sin mobil...
och jag tycker inte om fredrik n!
jag satt och skrev med han och sen ba, kan jag få snacka med ida nu igen :)
jag ba, men bööög!
ida bara skratta :'(

så typ kollade vi på, min syster, eller nåt sånt, skitbra iaf!
och vi kollade på julkalendern och DANSBANDSKAMPEN!
men ida bytta, så jag fick inte se på de, och skulle kolla på Så mycket bättre.
inte alls lika bra som mitt program....... :(
så stack vi ut, och hoppa i snöhögar och såå,
sen in igen och snacka och datan.
senare stack vi ut igen, typ åkte skridskor på vägen, (y)
sen typ somnade vi halv 2?

lördag, vaknade typ halv 1, så typ gickvi upp och käka frukost, älskar hennes mackor!
sen tv, äre inte onormalt när blinda köper text tv? :o
sen typ data och sååå, sen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0