de finaste någon kan få.

Det är inte ens 24 timmar kvar till julafton, det känns inte som om det är jul.
Det är 1 helt år sen det va jul, känns som om de va några månader sen bara.
och idag har jag haft min älskade cpe mobil i 2 år!
hoppas påa tt få en ny imorn, hoppas.

jag har sjukt tråkigt, finns ingenting alls att göra, sitter och dunkar musik och msn.
typ ingen människa som e social. Fanny städar så hon är inte de, inte för att hon brukar vara social annar heller men, aa. om nån dag drar vi till stuga, och sen hem till nyår, det blir inget hos ida för hennes föräldrar e dumma, just nu :( men jag svär på att hon inte bara kommer vara med fredrik..................  den sopan, ida asså. :*
så ska försöka få åka nån annan stans, får se.
och imorn blire julmat och packet med släkten ;)
kommer väl kansek någonting mera senare.
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0