7 december - nolife

Under 2010 har jag..

rökt -
nope :)
snusat -
Aldrig
varit glad - yes

varit ledsen - ja
gråtit - ja
skrattat - såklaaart :)
saknat någon - som fan
träffat någon du saknar -
ja
mist en vän - tror jag inte
fått nya vänner - yeah
varit sjuk - troor de :o
varit på sjukhus - nej
opererat dig - Nej
fått mediciner - nej?
dansat - jaaa
firat - typ vetinte? :o
kramat någon - jaaa
pussat någon - ja

pussat fler än 2 personer - inte vet jag ?
haft sex - nej
ångrat dig - ja
blivit kär -
ja
någon har blivit kär i dig - vet inte, men..
varit på konsert - nej
varit på festival - nej
ätit en hamburgare - Ja
fiskat - vene:o
åkt tåg - ja de tror jag? :o
buss - ja
haft hög mobilräkning - Nej ;)
ätit sushi - neeeej
sparkat någon - har jag säkert.
slagit någon - jaa
pratat med en främling - har jag nog
druckit öl - nej
druckit cider - vene? :o
spytt -
gungat - ja
lyssnat på bra musik - ja
lyssnat på dålig musik - hahha ja
velat bli känd - nej
fått bra betyg - får itne betyg
saknat skolan - yes
hittat pengar - ja
snott något -
krossat något - har jag nog ;)
ramlat - jaaaaa -.-
pussat en groda - nej (a)
bloggat - jaaa ?
tyckt det varit ett bra år -
vissa månader, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0