10 sanningar du kanske inte visste om mig

fanny tvingar mig att göra dethär.

1. Jag saknar 6a så otrolig mycke.
så himla mkt bättre än nya klassen, allt.

2. Jag kan säga åt en person att göra saker, alltså, släpp den, de finns andra som e så mycket bättre.
men jag skulle fan inte kunna göra de jag säger själv.
så alla dom som gör som jag har sagt att dom kan göra, e jäävligt starka.

3. Jag kan sitta och kolla på en film fleera gånger,
och sen efter någon/några veckor så har jag tjatat ut den, så då bliren inge bra längre,
så man ska innteee kolla på en asbra film för ofta.. :(

4. Jag har aldrig varit helt utomlands, aldrig åkt flygplan, bara varit på Åland, och de e ju inte direkt utomlands..
men inte direkt kul när folk går och mobbar en för de ?
för de e lixom inte mitt fel att min familj kanske inte har så mycket pengar som alla andras soom åker iväg varje sommar.

5. Jag tycker det är konstigt att man själv tycker de e konstigt att lyssna på julsånger på sommarn, och man lyssnar inte på sommarlåtar på vintern, men egentligen, de e ju bara musik ?

6. Jag älskar min familj och mina vänner, jag skulle göra allt för dom.
jag skulle offra allt jag hade,
fast egentligen älskar jag bara min familj, för mina vänner, är min familj.
för utan dom skulle jag inte vara den jag är idag, jag skulle inte klara av någonting alls.

7. Jag tycker de e kul när 'tomten' kommer på julafton, ingen i familjen tror på han,
men det tillhör julen, det blir ju lixom inte samma sak annars, för har växt upp med att han alltid kommer på kvällen, julen e myyysig.

8. När jag var liten hade sjuukt många gosedjur, jag hade hela sängen full och skulle absolut inte slänga nåt,
jag sov med allihoppa, varje jul och när jag fyllde önskade jag mej de,
jag lekte att dom levde och pratade med varandra. (a)

9. Jag tycker det är konstigt att man efter lång tid börja sakna en person, borde man itne göra det från början?
jag säger itne att de e fel, jag har själv gjort samma sak, men lixom.
Om man slutar snacka med en person, att man inte saknar den försen några månader senare ? eller år ?

10. När jag var liten så skulle jag alltid vara med Emilia, om hon inte kunde, så stannade jag hällre hemma,
och jag tyckte att Ebba var läskig, då var jag bara med Emelie, nu äre tvärtom, nu är jag bara med Ebba, jag saknar dig Emelie!
men seriöst, jag snackade nästan Aldrig med Ebba, nu snackar jag alltid med henne.
lääskigt..


välj 3 att utmana :
Ebba Norling Hård
Emilia Liljeberg
Cornelia Löfgren

ni ska göra samma sak :d

Kommentarer
Postat av: Emilia

Den sista är så gullig, och att jag var precis likadan är ju lite sött, jag ville bara vara med dig och ingen annan :)

2010-12-11 @ 17:16:19
URL: http://emilialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0